12
PASUL 1

NE CONTACTEZI

În orarul de lucru de Luni până sâmbătă între orele 10:00 și 18:00, îți stă  la dispoziție  Dragoș prin telefon, Facebook messenger, Skype sau prin Whatsapp la 0749254501 și prin email la vanzari@licente-digitale.ro.

PASUL 2

PROGRAMAREA

În funcție de volumul de lucru pe care îl avem și de timpul disponibil, te putem ajuta aproape imediat sau facem o programare pentru o zi și o oră de comun acord.

PASUL 3

ÎNȚELEGEREA ERORII/ PROBLEMEI APĂRUTE

Pentru a te ajuta, avem nevoie să știm exact eroarea pe care o întâmpini și ar fi ok să ne transmiți o poză cu ea pe email sau WhatsApp și să urmezi instrucțiunile primite de la noi pentru soluționarea acesteia.

PASUL 4 (OPȚIONAL)

ACCESUL LA CALCULATOR, LA DISTANȚĂ

Dacă eroarea nu a fost soluționată rapid prin telefon, email sau WhatsApp, este necesar să ne acorzi accesul la calculator, la distanță  prin intermediul programului AnyDesk. Descarcă AnyDesk de aici: https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe

Dai ID-ul din AnyDesk specialistului nostru și acorzi accesul prin notificarea din AnyDesk, astfel încât Dragoș să poată să activeze Windows-ul sau să instalezi și activeze Office-ul.

INFORMAȚIE

Despre

anydesk 1

Te poți conecta de la distanță gratuit la un calculator sau laptop de oriunde din lume având o conexiune stabilă la internet cu AnyDesk.  Programul arată cine s-a conectat la calculatorul tău și îl poți șterge rapid de pe calculator dacă nu îl mai folosești. 

Folosim AnyDesk pentru că:

Oferă securitate superioară în comparație cu alte programe similare.

Este disponibil pentru toate platformele și sistemele de operare.

Are o viteză remarcabilă de procesare.

Este elegant și nu necesită instalare.

OBSERVAȚIE

ACORDUL TĂU

exclamation 14

Te rugăm să ții cont de faptul că trebuie să fi prezent în timpul sesiunii, deoarece unii pași  de activare sau instalare ar putea necesita asistența ta sau acordul tău.

 

ATENȚIE

Din nefericire, nu te putem ajuta la instalarea sistemului de operare Windows decât cu ghidurile prezente pe site.

Suportul tehnic gratuit pe care ți-l oferim este unul de la distanță și nu poate fi acordat în timpul instalării sistemului de operare.

Nu oferim suport tehnic gratuit pentru produsele care nu sunt cumpărate de la noi.

ATENȚIE

Asigură-te că ai cumpărat ceea ce ai nevoie!

Nu putem înlocui licențele deja primite de tine, chiar dacă ai greșit produsul dorit și prin urmare nu se pot returna nici banii, conform  OUG 34/2014. Mai multe detalii AICI.

 

Licențele se înlocuiesc doar dacă sunt defecte și se urmează instrucțiunile noastre pentru a verifica defecțiunea lor.  Mai multe detalii AICI.

Nu ne asumăm responsabilitatea dacă nu te descurci să activezi sau instalezi programul pentru care ai cumpărat licența chiar și cu ghidurile și asistența noastră sau dacă nu poți comunica clar problema avută. Trebuie să fi conștient de produsul ales, de imaginile prezentate la pagina produsului, de descrierea sa înainte de a cumpăra produsul respectiv.

Ai întrebări ?

Îți răspundem la toate întrebările !

De Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00