CUM PLĂTESC ?
Transfer bancar la ghișeul băncii noastre, prin aplicația ta mobilă sau prin aplicația web
Poți plăti prin transfer bancar folosind datele bancare pe care ți-le punem la dispoziție la finalizarea comenzii, dar și aici:
Nume: AFACEREA TA PE NET SRL
Banca: Transilvania
Cont IBAN: RO83BTRLRONCRT0476506201
SWIFT (doar dacă cere banca ta): BTRLRO22XXX
TREZORERIA PETROȘANI
RO07TREZ3685069XXX011214
*Folosește numărul comenzii tale pentru câmpul detalii pentru a putea confirma mai rapid plata și a livra produsul.
Cu cardul, online
Plătește mai rapid, mai in siguranță și mai sigur cu cardul, online cu ajutorul iPay de la Banca Transilvania, după finalizarea comenzii. Vei fi redirecționat la pagina de plată unde va trebui să pui datele cardului (ca la orice magazin online) și să confirmi plata.
Plata poate fi confirmată fie prin aplicația mobilă, un mesaj text pe telefon cu un cod, recunoaștere facială sau prin amprentă.
Dacă nu ai aplicația bancară instalată, o poți descărca acum din Apple Store (IOS) sau Google Play (Android), pentru a autentifica plătile rapid.
În cazul în care accesul la internet este limitat, nu te ingrijora. Poți să autorizezi în continuare plătile prin intermediul autentificării in doi pași. Parola dinamică primită prin sms și parola statică indicată de către banca inițial (cu excepția situației in care ai schimbat-o deja).
Este posibil ca unele plăți să nu solicite autorizare, în funcție de specificul tranzacției. Tranzacția urmează să fie confirmată prin e-mail, pe adresa asociată comenzii tale. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA Classic, Visa Electron și MASTERCARD, inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2.
*Comenzile plătite cu cardul sunt finalizate, imediat după plată, licențele fiind trimise pe email instant.
Ramburs, în numerar, la curier pentru produsele fizice cu stick sau cutie
Plătește ramburs, la livrare, în numerar direct curierului pentru produsele fizice cu stick sau cu cutie.
CUM CONFIRM PLATA?
Trimite pe email sau pe Whatsapp dovada plății
În cazul, plății cu cardul, plata va fi confirmată instant de către procesatorul nostru de plăți.
În cazul plății prin transfer bancar trimite pe Whatsapp sau email dovada plății.
Pentru mai multe detalii, intră pe pagina de Relații cu clienții.
Ai întrebări ?
Îți răspundem la toate întrebările !
De Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00
TRIMITE-NE UN MESAJ
DETALII DE CONTACT
Orar:
Luni- Sâmbătă: 10.00-18.00
Ai vreo întrebare? Cum am putea să te ajutăm?
Completează formularul, scrie-ne un email sau sună-ne!