
Reușite
Suntem singurii din România care am reușit să achiziționăm un competitor (licentio.ro) și am devenit atât de buni în domeniu, încât suntem solicitați să creăm site-uri chiar și pentru concurență.
Ani de existență
Firma a fost înființată în 2018, cu activitate în IT.
Ani de experiență
Avem peste 15 ani de experiență în suport tehnic.
Comenzi finalizate
Am finalizat cu succes peste 17230 de comenzi
Recenzii pozitive
Am primit peste 130 de recenzii pozitive doar pe Google

Am avut nevoie de lămuri, am sunat, mi-a răspuns , m-am lămurit. Deci : mulțumit !




Să știți că am activat, instalat. Merge perfect. Mulțumesc frumos.

Bună seara!




Rapid, prompt, serios. Recomand!

Servicii super! Recomand!

Profesionalism

Calitate, profesionalism și valoare!

Colaborare cu Dragos este una foarte buna. Raspunde repede la orice provocare si comunicarea este una excelenta. Recomand.
Povestea
Istoric scurt
Încă din 2000, când Dragoș avea 10 ani, a avut primul calculator, s-a apucat să meșterească la el și l-a dezasamblat doar ca să arunce o privire în interior. După reasamblare, calculator a funcționat perfect. În 2005, odată cu intrarea la un liceu de informatică, a venit și prima găleată de internet, iar partea software, de programe, a început să îl pasioneze mai mult pe Dragoș. Instalările și activările online și telefonice cu apelare la Microsoft, în USA, erau frecvente mai ales când vorbim de Windows 95 sau Windows 98/ 98 SE.
În 2008, concentrarea lui Dragoș s-a dus spre internet tot mai tare. De la creat site-uri, la scris articole, făcut ghiduri video și multe altele, nu a scăpat mai nimic.
Firma AFACEREA TA PE NET SRL, care operează multiple site-uri de vânzare a licențelor și nu numai, a fost înființată în 2018 de către Vaipan Dragoș Mihai, un mare pasionat de Internet. Tot din 2018 am început să oferim tot mai multe soluții pentru nevoile digitale a celor din jur. Iar in 2021, lansăm și magazinul online de licențe digitale.
În 2023, am lansat o versiune mai mică pentru Ungaria, în 2024 o versiune pentru Polonia, iar din 2025, am achiziționat unul dintre site-urile competiției licentio.ro.
Între timp, am expus o parte din produse inclusiv pe Doraly, TeamDeals, Pepita, Allegro, Amazon, Skroutz și eMag. Dar am și construit peste 5 siteuri pentru competiție.
În 2024, am început diverse colaborări cu service-uri IT și profesioniști IT care se ocupă de instalări programe.
În prezent, doar pe partea de vânzare a licențelor, firma are activitate în 4 site-uri proprii și încă 2 magazine online.
Furnizori
Am început cu furnizori români în speranța că vor oferi reduceri, calitate și suportul tehnic pe care oricine și-l dorește. Ne-am lovit de aceeași probleme pe care și tu, drag vizitator, te lovești. Lipsa de transparență, livrări întârziate, calitatea îndoielnică și prețurile mari ne-au făcut să căutam mai mulți furnizori chiar și pentru același produs.
Am găsit un număr mic de furnizori români cu care avem relații bine stabilite cel puțin din 2023, dar și furnizori străini din Franța, China, Bulgaria și Statele Unite ale Americii.
Suntem în căutare continuă de furnizori pentru toate produsele noastre, dar și pentru produse populare pe care nu le avem în portofoliu. Am mai căutat și în Grecia, Polonia, Germania și Ungaria, dar deocamdată căutarile continuă.
Investiții
Am început cu investiții micuțe, dar constante, încă de la început și am pus în septembrie 2023 pragul minim de investiție lunară de 9.000 de lei. Iar din 2024, doar în acest site, lunar, investim doar pe partea de marketing peste 10.000 de lei, atingând în unele luni chiar și 12.000 de lei.
Cel puțin odată la 6 luni, facem și investiții majore pe partea tehnică a site-ului, de la automatizări cum ar fi trimiterea emailului cu licențele la plată finalizată a comenzii, la trimiterea de facturi sau awb-uri unde este cazul, către client, la trimiterea automată a facturilor în e-factură, până la crearea unui sistem automat de management a licențelor, dar și la mentenanța siteului. Ultima investiție de acest tip a fost în februarie 2025, suma aproximativă de 8000 de lei.
Pe partea de timp, investim zilnic în rapoarte și statistici și săptămânal în ședințe video pentru a îmbunătăți site-ul.
O mare parte din profitul pe care firma reușește să îl facă datorită cliențiilor săi este reinvestit tot către clienți, către acest site sau proiecte adiacente.
Valori pe care le respectăm integral
- Corectitudine – Fiecare lucru pe care-l facem se reflectă în consecințele sale și în oamenii pe care-i adunăm în jur. De aceea, am mers mereu pe ideea de a oferi gratuit link-uri de descărcare a programelor a căror licențe le vindem, chiar dacă nu este de competența noastră. Pentru că vrem să muncim și să trăim într-o comunitate de oameni responsabili, asemeni nouă, care primesc și dau tot ce se poate mai bun, am decis și să nu umflăm prețurile aiurea și să fim transparenți la orice întrebare ați avea în legătură cu produsele comercializate.
- Orientați spre viitor – cu noi investiții lunare și viziune către expansiune, dorim să aducem mai multe produse și să soluționăm mai multe probleme pe care clienții noștri le au.
Video prezentări
Plusuri și minusi pe care la avem în comparație cu competiția
Livrare instantă și automată
Principala caracteristică pe care o avem în plus față de majoritatea competitorilor noștri este livrarea instantă și automată a celor mai populare licențe digitale pe email. Livrăm automat și instant licențele pentru Windows 11 Professional, Windows 10 Professional, Office 2021 Professional Plus, Office 2019 Professional Plus, Avast Premium Security și Bitdefender Antivirus Plus 1an 1PC în limita stocului disponibil.
Suportul tehnic
Ceea ce ne diferențează pe noi de ceilalti distribuitori de licențe este și acordarea suportului tehnic gratuit telefonic, prin email, prin Whatsapp sau / și prin control la distanță când vine vorba de produsele noastre. În plus, oferim și ghiduri detaliate cu imagini și chiar filmulețe, dar punem la dispoziție periodic și articole informative în legătură cu produsele a căror licențe le găsești pe acest site. Totodata, încercăm să oferim licențe pentru cele mai noi sisteme de operare și programe, evitând programe vechi care pot doar să dăuneze în această lume modernă datorită lipsurilor în interfață, securitate și actualizări. Putem aduce la comandă anumite licențe și mereu încercăm să îmbunătățim atât calitatea serviciilor de tip tehnic/suport, cât și de vânzare.
Nu suntem ca majoritatea vânzătorilor de pe internet care nu vă răspund nici la telefon, nici pe Whatsapp și nici pe email la întrebări sau care nu vă ajută când vine vorba de produsele achiziționate. În programul de lucru 10 – 18 de Luni până Sâmbătă, răspundem rapid la orice solicitare atâta timp cât nu suntem implicați în alta. În zilele și orele libere, oferim suport imediat în prima oră lucrătoare care urmează. Nu pierdeți zile în șir în așteptarea unui răspuns de la noi sau în căutarea unui răspuns în altă parte. Datele de contact sunt disponibile mai ales în partea neagră de jos a site-ului, dar și folosind bula portocalie din dreapta jos și uneori apar și în antetul siteului. Nu ne ascundem doar după un formular de contact sau o adresă de email. Informații privind datele firmei sunt disponibile pe pagina de suport/contact și în partea de jos a site-ului. Suntem REALI și vindem si pentru persoane casnice, fizice, dar și pentru firme și instituții de stat sau ONG-uri. Licențele noastre SUNT indicate și persoanelor juridice, NU doar persoanelor fizice.
Suportul financiar
Un alt aspect important pe care îl avem în plus față de competiție ar fi suportul financiar. Oferim prețuri diferențiale cu reduceri substanțiale pentru cele mai vândute produse, în special, revânzătorilor, instituților de stat prin platforma SICAP și firmelor care achiziționează un număr mai mare de 10 bucăți. Înțelegem nevoia unui discount/ voucher și preluăm cu seriozitate aceste tipuri de comenzi, direct manual, printr-un operator uman, telefonic, dar preferabil prin email sau whatsapp.
Licențe calitative
Cel mai important plus pe care îl avem de oferit clienților noștri este reprezentată de calitatea licențelor vândute. Majoritatea licențelor noastre se activează direct online, iar dacă este cazul pentru activări telefonice, oferim suport imediat. Nu trebuie să sunați nici unde, ne ocupăm noi, rapid, după identificarea id-ului de instalare. În plus, licențele au garanție și suport tehnic, inclusiv înlocuire garantată dacă sunt anumite probleme cu ele în limita timpului scris la secțiunea de garanție din pagina de Termene și condiții sau de pe pagina individuală a produsului. Transparența pe care o oferim în legătură cu licențele, vă poate ajuta să luați decizia potrivită atunci când căutați una și vă rugăm să puneți orice întrebare, mai ales înainte de achiziție.
Documente cu responsabilitate
Deși, în mod obișnuit, nu se emite nici un alt document exceptând factura, suntem printre puținii vânzători de licențe care își asumă responsabilitatea și emit atât documente de conformitate, cât și de garanție sau chiar contracte la cerere pentru diverse nevoi în ceea ce privesc fonduri financiare achiziționate prin diverse surse sau pentru siguranța proprie.
Siguranța plății
Folosim un procesator de plată mai rar întâlnit pe piața din România, ipay de la BT, tocmai pentru a oferi un grad sporit de siguranță la plata cu cardul. iPay de la BT, este o soluție a Băncii Transilvania. Cine să îți proceseze banii online, mai în siguranță decât o bancă?
Automatizarea comenzii
După multiple investiții în site de peste 16.000 de lei, am reușit să punem la punct un sistem de management al licențelor care automat trimite licențele digitale cele mai populare, clienților care au finalizat plata. În plus, factura se emite și ea automat, se și trimite pe emailul clientului și ajunge și în e-factura conform noilor proceduri legale emise de ANAF. Suntem printre puțini vânzători care oferă comanda și livrare a licențelor digitale automată pe email, fără operator. Inclusiv certificatul de conformitate și ghidurile aferente licenței achiziționate sunt trimise automat clientului.
Prețuri mai mari
Avem prețuri ușor mai mari în comparație cu competiția, dar asta doar pentru că atât calitatea produselor, cât și a suportului sunt mult mai mari așa cum deja am explicat în rândurile de mai sus. Și să nu uităm că oferim documente cu responsabilitate, iar costurile noastre financiare sunt mai măricele decât a competiției. Când ați văzut ultima oara o schimbare pe site-ul vreunui competitor de al nostru?
Am fi foarte bucuroși să lucrăm alături de tine!
Oferim aceeași calitate pentru o fracțiune din prețul inițial. Licențele noastre respectă toate legile UE și acordurile de licență ale producătorilor. În plus, oferim gratuit asistență pentru activarea licențelor.
Toate licențele noastre vin cu factură și documentație pentru conformitate. Putem încheia inclusiv contracte de prestare a licențelor și emite si certificate de garanție.
Diplome și certificate










Misiunea noastră a fost și va fi mereu ceea de a găsi soluții nevoilor din domeniul IT.
Dragoș Mihai Vaipan
Administrator
AFACEREA TA PE NET SRL


Ai întrebări ?
Îți răspundem la toate întrebările !
De Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00
TRIMITE-NE UN MESAJ
DETALII DE CONTACT
Orar:
Luni- Sâmbătă: 10.00-18.00
Ai vreo întrebare? Cum am putea să te ajutăm?
Completează formularul, scrie-ne un email sau sună-ne!