Pot returna un produs, înlocui o licență achiziționată greșit sau anula o comandă?

Nu se poate returna nici un produs care conține și o licență electronică cum ar fi licențe de programe pentru calculator și unelte web, exceptând cele primite fizic, prin curier dacă coletul primit este sigilat, așa cum s-a trimis de către expeditor.

*format digital (electronic) = produs aflat pe un calculator ca și document, imagine, film, sau arhivă și așa mai departe.  Acest tip de produs nu este fizic și nu se poate verifica dacă produsul a fost sau nu activat.

*format fizic (prin curier) = produs aflat în cutie sigilată sau în plic galben cu protecție/ pungă de curierat sigilate.

Rambursarea banilor pentru produsele fizice, trimise cu curierul

Se rambursează valoarea produselor fizice, trimise cu curierul, dacă plata a fost facută în avans fie cu cardul online sau prin transfer bancar, exceptând costurile de transport/retur, conform contractului cu curierul – în cazul coletelor refuzate.

Poți anula comanda doar dacă nu s-a confirmat plata ei. O comandă finalizată este o comandă livrată și nu se mai poate anula.

Comenzile finalizate sunt comenzi a căror plată a fost confirmată.

Plățile cu cardul sunt confirmate imediat dupa plată. Plățile prin transfer bancar sunt confirmate în funcție de ziua plății și banca din care se plătește.

Dacă o plată s-a confirmat după anularea comenzii, te rog să ne contactezi pentru a-ți returna banii.

 

Nu se poate înlocui o licență deja achiziționată decât dacă această nu este funcțională

Chiar dacă s-a achiziționat o licență pentru un produs greșit, aceasta nu poate fi înlocuită. Licențele  electronice se pot înlocui, dar nu returna, doar în cazul nefuncționării acestora în maxim 24 de ore de la dovada nefuncționării și anume poză cu eroarea primită și poză cu id-ul de instalare în cazul licențelor Office și Microsoft.

Licențele transmise fizic prin curier se pot înlocui sau returna doar dacă ele sunt sigilate fix așa cum s-au transmis. Taxa curierului pentru retur se plătește de către client.

*Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, art. 16 Exceptări de la dreptul de retragere, produsele comercializate pe acest site se încadrează la punctul m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.  Din acest, motiv comenzile nu pot fi anulate, dar noi facem o excepție pentru cele nefinalizate și nelivrate.

Pot schimba comanda? Pot adăuga mai multe produse de același tip?

Dacă plata nu a fost confirmată, poți schimba comanda.

Atâta timp cât comanda nu a fost finalizată, plata confirmată și nu ai primit pe email licența, poti schimba produsul dorit, dar va trebui să achiți valoarea acestuia.

Poți adăuga mai multe produse de același timp doar daca nu s-a finalizat comanda sau la o comandă nouă

Cu siguranță, poți adăuga mai multe produse de același timp, atât din site, cât și din secțiunea coș, oricând dorești, adâugând o nouă comandă sau contactându-ne pentru a edita comanda în curs, daca plata acesteia nu a fost confirmată.

Ai întrebări ?

Îți răspundem la toate întrebările !

De Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00 

TRIMITE-NE UN MESAJ

    DETALII DE CONTACT

    12

    Dragoș Mihai Vaipan

    Orar:

    Luni- Sâmbătă: 10.00-18.00

     
     

    Ai vreo întrebare? Cum am putea să te ajutăm? 

    Completează formularul, scrie-ne un email sau sună-ne!