- licențe electronice pe email;
- cu stick sau și DVD / în cutie cu livrare prin curier Cargus.
De ce să iei în calcul să lucrezi cu noi?
Livrare rapidă a licențelor
Licențele electronice se livrează instant și automat la plata cu cardul.
Ai un agent de vânzare dedicat
Calificat, profesionist, cu timp de răspuns rapid, pentru probleme de activare a licențelor
Beneficiezi de extra reduceri
Se oferă direct din SEAP sau la achiziționarea a cel puțin 5 licențe. Acestea nu trebuie să fie pentru același produs.
Partener eMag
Începând din ianuarie 2022, ne găsiți și pe eMag.
Suntem transparenți și atenți la bugetele uneori insuficiente ale instituțiilor publice. Ne ajutăm clienții să aleagă produse care țin cont atât de nevoile lor specifice, cât și de costuri, fără să renunțăm la calitate. Pentru asta avem liste speciale de produse și prețuri disponibile direct pe SEAP (SICAP).
Bine de știut
- Avem parteneriate pe termen lung și foarte lung cu instituții de stat cum ar fi dataprotection (GDPR Romania), școli, spitale, muzee și licee din toată țara.
- Termene de plată de personalizabile în funcție de comandă, buget și graficul de plăți la Trezorerie.
- Produse disponibile direct pe SEAP (SICAP) cu plată în cont de Trezorerie.
- Livrare gratuită la sediul instituției contractante, fără alte costuri ascunse.
- Certificat de conformitate, factură și ghid de activare pentru produsele achiziționate.
- Suport tehnic gratuit prin telefon, WhatsApp, email, sms sau prin accesul la distanță a dispozitivului.
- Înlocuirea garantată în maxim 24 de ore de la sesizare a licențelor defecte.
- Transparență și bună-credință în procesarea oricărei solicitări.
Oferim o gamă diversificată de produse pentru calculatorul tău de la cele mai noi sisteme de operare la ultimele ediții de Office și antiviruși.
Bine de știut
- Ai manager dedicat de cont.
- Oferte personalizate pentru minim 5 licențe.
- Livrare gratuită la sediul firmei contractante, fără alte costuri ascunse.
- Livrare în easybox-uri.
- Certificat de conformitate, factură și ghid de activare pentru produsele achiziționate.
- Suport tehnic gratuit prin telefon, WhatsApp, email, sms sau prin accesul la distanță a dispozitivului.
- Înlocuirea garantată în maxim 24 de ore de la sesizare a licențelor defecte.
- Transparență și bună-credință în procesarea oricărei solicitări.
Suntem printre puținele firme din România care oferă prețuri bune, calitate superioară, suport gratuit și certificat de conformitate împreună cu factura și ghidul de activare.
Bine de știut
- Ai manager dedicat de cont.
- Oferte personalizate pentru minim 5 licențe.
- Livrare gratuită la sediul firmei contractante, fără alte costuri ascunse.
- Livrare în easybox-uri.
- Personalizare gratuită a produselor cu stick și licențe Microsoft.
- Revânzare tip dropshipping sau cu stoc.
- Suport gratuit în vânzare
- Certificat de conformitate, factură și ghid de activare pentru produsele achiziționate.
- Suport tehnic gratuit prin telefon, WhatsApp, email, sms sau prin accesul la distanță a dispozitivului.
- Înlocuirea garantată în maxim 24 de ore de la sesizare a licențelor defecte.
- Transparență și bună-credință în procesarea oricărei solicitări.
- Magazin online (verifică mai jos detaliile).
Funcții magazin online:
- manager de licențe care trimite la finalizarea comenzii automat licențele comandate.
- manager de stocuri/ inventar
- design prietenos și plăcut
- integrare sistem de facturare prin Oblio, Smartbill sau FGO
- integrare cu curier Sameday, FanCourier.
- modul de coș abandonat.
Preț: 2500 lei
Servicii adiționale:
- modificări magazin online: 75 lei/ ora;
- abonament mentenantă lunară cu 2 ore pe lună pentru modificări, 4 backup-uri lunare salvate pe server privat Microsoft, actualizări de nuclee, module, traduceri și teme: 200 lei/ lună;
- Campanii de email marketing: preț în funcție de numărul de emailuri (abonați).
- Compania pe care o reprezinți trebuie să cumpere constant licențe de la noi.
- Compania trebuie să ofere o previziune pe o perioadă de minim 3 luni.
- Compania trebuie să se asigure că va avea un flux minim de comenzi trimestriale.
- Compania trebuie să asigure un volum minim de 500 de lei cheltuiți trimestrial sau 1000 lei bianual.
- Înscrierea în program conform formularului de mai jos.